Care1

Samsung reparation

Care1 > Priser > Samsung

Priser på reparation

Vælg din Samsung model herunder:
samsung-galaxy-s10-prism-green-back-qpa

Ny skærm, ny bagside eller nyt batteri?

Bestil din tid til reparation og få hurtig service!

  • Skærmskifte: 45-90 minutter
  • Batteriskifte: 30-90 minutter
  • Bagskærm: 45-90 minutter

Reparation af Samsung

Er dit Samsung device defekt, så kan Care1 hjælpe dig med reparation. Og det naturligvis i høj kvalitet. Vi reparerer produkter fra Samsung uanset om det er din mobiltelefon, tablet eller bærbar computer der er tale om. Og skulle tilbehøret – f.eks. en oplader til computeren – stå af, så kan vi også reparere dette. Hvis det altså kan svare sig for dig. Uanset hvilken type reparation dit Samsung device står over for, så skal du vide at det er i trygge hænder hos Care1.

Er din Samsung skærm gået i stykker eller skal mobilen have nyt batteri, så kan vi skifte og have din telefon klar til dig igen på op til 90 minutter. Dermed er du hurtigt videre med en ny skærm. Du kan finde pris på reparation på en lang række Samsung devices her på siden. Du skal bare vælge dit device i listen og så får du vores estimat på reparationsprisen. Er dit Samsung produkt ikke på vores liste, skal du bare ringe til nærmeste butik. Så giver vi dig både tids- og prisestimat med det samme.

Du finder Care1 butikker i Glostrup, København, Odense, Esbjerg, Rødekro, Århus og Aalborg og alle vores butikker kan udføre reparation på dit Samsung device. Er dit Samsung produkt ikke længere dækket af reklamationsret, kan du naturligvis stadig benytte en Care1 butik til at få foretaget reparation. Vores teknikere stiller altid gerne en diagnose og giver dig et uforpligtende tilbud på reparationen.

I fald reparationen ikke er omfattet af garanti, så modtager du et skriftligt tilbud på dette fra os. Når vi har modtaget din skriftlige/elektroniske accept af tilbuddet, vil reparationen blive påbegyndt. I det øjeblik du accepterer tilbuddet, fraskriver du dig fortrydelsesretten, da dette er en ydelse, som igangsættes straks efter vi har modtaget dit Samsung device og som en specialordre baseret på produktets serienummer.

Vær opmærksom på, at såfremt vi ikke kan konstatere fejl, brud, fysisk skade, væskeskade m.m. og/eller det fremsendte tilbud afvises, så opkræves der et gebyr for undersøgelsen. Gebyret dækker modtagelse, registrering og undersøgelse.