Generelle oplysninger om virksomheden
Care1 / number1service A/S
Kometvej 16
6230 Rødekro
CVR-nr. 30350847
Tlf. 74 63 10 18
Website: Care1.dk
E-mail: info@care1.dk
Pris og betaling
Alle oplyste priser er i danske kroner og inklusiv 25% moms. Forhåndsreservation, reservation og/eller betaling for bestilte ydelser og/eller varer kan ske online med Dankort/Visa-Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express eller Maestro.
Via en krypteret forbindelse (SSL/Secure Socket Layer) ledes du videre til vores betalingsudbyder og NETS.
Vi reserverer i første omgang beløbet, som først hæves, når ydelsen og/eller varen afsendes eller afhentes.
Du vil straks få information, hvorvidt transaktionen blev gennemført eller ikke. Ordren behandles, når reservationen er gennemført.
Ved elektronisk fakturering til offentlige virksomheder/institutioner opkræves et gebyr på kr. 50,- per faktura. Opkrævningen vil ske samtidigt med tilsendelse af faktura.
Gebyrer
I forbindelse med indlevering/indsendelse vil der opkræves et undersøgelsesgebyr ved afslutning af servicesagen, såfremt produktet ikke bliver håndteret som garanti/reklamationssag. Undersøgelsesgebyret fremgår af den indleverings/oprettelseskvittering du underskrev ved indlevering eller bekræftede ved oprettelse igennem vores online service portal. Gebyret kan variere ud fra produkttype.
Fortrydelsesret
Ved ombytning af produktet eller reparation, som oftest kræver udskiftning af elektroniske komponenter. Disse kan ikke genanvendes.
Derfor fraskrives fortrydelsesretten, ved accept af vort skriftlige tilbud. For tilbehør, købt som erstatning for defekt tilbehør, har du 14 dages fortrydelsesret. Monterede varer, såsom beskyttelsesglas m.m. er ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Klageadgang
Ønsker du at klage over en købt ydelse eller vare skal du rette henvendelse, i butikken hvor ydelsen/varen er udført.
Du kan også kontakte os på e-mail klageteam@care1.dk eller telefon 74 63 10 18.
Returnering
Reklamation
Care1 / number1service A/S giver 2 års reklamationsret på udført reparation og følger reglerne i den danske købelov omkring forbrugerkøb.
Købers vilkår og forpligtelser
I forbindelse med undersøgelse/reparation kan data, billeder, apps. monteret tilbehør m.m. gå tabt eller for enheder med fysisk skade ved indlevering, kan skaden udvikle sig. Care1 / number1service A/S er på ingen måde ansvarlig i reetablering eller generhvervelse.
Det påhviler til enhver tid køber, at sikre sine data på produkter indleveret til reparation og/eller undersøgelse.
Du bedes inspicere produktet ved udlevering, og rette henvendelse til Care1 indenfor 2 hverdage, hvis du ønsker at gøre indsigelser omkring det udleverede produkt.
Persondata
For at kunne gennemføre din ordre/service sag, samt for at sikre at vores arbejde udføres, som ønsket (bl.a. via en efterfølgende kundetilfredshedsundersøgelse fra Care1 / number1service eller tredjemand), bedes du altid oplyse navn, adresse, mobilnummer og e-mailadresse. Dine oplysninger opbevares sammen med information om, hvilke varer/ydelser du har købt i minimum 5 år jf. dansk lovgivning.
Care1 / number1service A/S er ansvarlig i omgang og opbevaring af persondata og sikrer at databehandlingen sker indenfor rammerne af databeskyttelsesforordningen og databeskyttelsesloven
Jævnfør persondataloven har du ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig, samt at ønske sletning af persondata, hvilket Care1 / number1service A/S vil efterleve, medmindre dette er i strid med gældende lovgivning.
Særlige bestemmelser for erhvervsdrivende
Som udgangspunkt gælder de samme salgs- og leveringsbetingelser som for forbrugere, dog med følgende undtagelser.
Der er ingen fortrydelsesret for erhvervsdrivende. Ombytning eller reparation medfører ikke, at der løber en ny garantiperiode. Garantiperioden følger producentens retningslinjer.
Care1 / number1service A/S forbeholder sig ejendomsretten til ydelser/varer købt på kredit, indtil den fulde købesum er lagt.
Alle omkostninger i forbindelse med håndhævelse af ejendomsforbeholdet påhviler køberen.
Care1 / number1service A/S er på ingen måde ansvarlig overfor erhvervsdrivendes direkte eller indirekte tab i forbindelse med en reparation, uanset dette omhandler, leveringstid- sted, eller tab af data på indleverede produkter.
Salgs- og leveringsbetingelserne er senest opdateret den 19/02/2020
In order to complete your service case, and to ensure that our work is performed as requested (eg via a subsequent customer satisfaction survey from Care1 / number1service or third parties), please always provide your name, address, mobile number and e-mail address.
Your personal information is stored along with information about what goods / services you have purchased for a minimum of 5 years, cf. Danish law.
Care1 / number1service A / S is responsible for handling and storing personal data and ensures that data processing is done within the framework of the Data Protection Regulation and the Data Protection Act
According to the Personal Data Act you have the right to object to the registration. You are also entitled to insight into what information is recorded about you, as well as requesting the deletion of personal data, which Care1 / number1service A / S will comply with, unless this is in violation of applicable law
Personal data we store:
In order to service your device and contact you on an ongoing basis, we store the following information
In order to ensure your privacy, this information is hidden from our employees after the service has ended.
We also store the following information about your product:
We also keep a history of your service case, including repeat repairs based on IMEI- / serial number.
How long is my data stored?
We keep them in our service system for up to 5 years from service time. However, personal information is not available to our employees after any service case, and will only be viewable by trusted administrative staff under special circumstances.
Where is my data stored?
Data is stored in our internal service system. We also share your data with the manufacturer in connection with setting up your service case. This is done in compliance with current legislation regarding data protection.
How do I delete my data?
If you want your data to be deleted, contact our IT department at it@care1.dk