Oftest stillede spørgsmål

På iPhones til og med iPhone 6 findes IMEI nummeret nederst bag på telefonen. Det kan desuden findes i Indstillinger – Generelt – Om, på telefonen. På iPhone 6S og opefter findes IMEI nummeret ligeledes ved at gå ind i Indstillinger – Generelt – Om, på telefonen. Hvis det ikke er muligt at tilgå på telefonen kan det findes på SIM-trayen.

Hvis intet er muligt kan vi altid finde det for dig ved indlevering.

Alternativt:

På de fleste enheder kan IMEI nummeret findes ved at foretage et opkald til *#06#. I de fleste tilfælde vil det ikke være nødvendig at trykke på opkalds knappen, før et vindue med IMEI nummeret åbnes.

Ovenstående gælder også for Android enheder.

På nedenstående link finder du en udførlig vejledning til deaktivering af Find my iPhone

Link til vejledning

Vores normale reparationstid er 3-5 hverdage, da de fleste reservedele bestilles fra Apple i Holland  hvorefter de sendes til værkstedet og bliver monteret. I visse tilfælde har vi udvalgte reservedele på lager. Henvend dig i nærmeste Care1 for mere information om netop din reparation

Det kommer an på modellen samt hvorvidt reparationen er mulig. Du kan læse mere omkring priserne på de forskellige modeller her.

Følgende punkter er altid gode at gennemgå før indlevering:

Ved indlevering tilbydes du altid en gratis lånetelefon. Dette gælder uanset om du indleverer en Apple eller Android enhed.

Bemærk dog at vi har begrænset antal i hver afdeling. Såfremt du ønsker at vide om vi har en lånetelefon på lager til dig, er du meget velkommen til at kontakte vores support på TLF 74 63 10 18.

Under normale omstændigheder tager et batteriskifte 60-90 minutter. Dette afhænger af reservedelens tilgængelighed samt antallet af teknikere på arbejde på den pågældende dag. Du kan med fordel booke tid i den ønskede afdeling. Du finder vores afdelinger her

Book tid hos nærmeste Care1

Det kommer an på hvilken model det drejer sig om samt omfanget af reparationen – Altså hvilke reservedele der skal udskiftes. Er der tale om en reparation uden for garantien eller udbedring af en fysisk skade vil du modtage et endeligt pristilbud før en reparation påbegyndes. Du kan læse mere omkring de generelle priser her.

Alle vores afdelinger tilbyder displayudskiftning mens du venter. Kan vi ikke skifte på netop din model, tilbyder vi en lånetelefon under hele serviceforløbet.

Bemærk dog at vi har begrænset antal i hver afdeling. Såfremt du ønsker at vide om vi har en lånetelefon på lager til dig, er du meget velkommen til at kontakte vores support på TLF 74 63 10 18.

Se priser for iPhone displayudskiftning her

Bemærk at der ved ønske om straksservice kan forekomme et gebyr. Se vores generelle priser her

Book tid hos nærmeste Care1

Hvis du mødes af et hængelås symbol under opstart af din Macbook, betyder dette at en såkaldt “firmware” lås er slået til. Denne kræver en kode som er lavet i forbindelse med aktivering af denne “firmware” lås. Såfremt du har glemt denne kode, kan du henvende dig i nærmeste Care1 hvor de kan hjælpe med deaktivering af “firmware” lås.

Det er vigtigt at du medbringer original købskvittering samt gyldig billedlegitimation ved henvendelse omkring “firmware” lås.

Du kan læse mere omkring “firmware” lås her

På “min side” kan du følge din servicesag fra du indsender/indleverer den og til den er færdigbehandlet og returneret/udleveret til dig. Følg linket til her for at se status på din servicesag

Det kommer an på modellen samt hvilke reservedele der skal udskiftes. Du kan læse mere om vores priser her.

Tips & Tricks

Vi har indsamlet forskellige tips og tricks til dine elektroniske enheder. Det varierer fra funktioner på din Mac til SOS indstilliger på iPhone og alt derimellem. Du kan læse dem nedenfor.

Ligger du inde med et godt tip eller trick du vil dele? Så skriv til os på info@care1.dk – Mærk din email med emnet “Tips og Tricks”.

Opret din servicesag hjemmefra

Du kan med fordel oprette din servicesag hjemmefra. Her kan du tage dig god tid og få alle detaljerne med. Når sagen er oprettet, kan du aflevere dit produkt ved disken i en af vores butikker hvor en tekniker vil tage godt imod den og sørge for at den bliver behandlet.

Ønsker du at oprette din sag allerede nu, så tryk på nedenstående knap og kom godt i gang.

OPRET DIN SERVICESAG HER
Selvbetjening - Care1