Care1

Click & Deliver service

Click & Deliver

Vi er her stadig og klar til at hjælpe, hvis uheldet skulle være ude! Med Click & Deliver har vi gjort det nemt og enkelt for dig – og så er forsendelsen naturligvis gratis.

Med Click & Deliver kan du hjemmefra oprette din online servicesag. Efterfølgende afleverer du din enhed i din nærmeste Care1 butik.

Click & Deliver

Vi er her stadig og klar til at hjælpe, hvis uheldet skulle være ude! Med Click & Deliver har vi gjort det nemt og enkelt for dig – og så er forsendelsen naturligvis gratis.

Med Click & Deliver kan du hjemmefra oprette din online servicesag. Efterfølgende afleverer du din enhed i din nærmeste Care1 butik.

FAQ - Spørgsmål og svar

Vi har åbent for Click & Deliver, hvor du kan indlevere din enhed fysisk i vores butikker (Esbjerg undtaget). Du skal oprette din servicesag online på forhånd. Vi har pt. lukket walk-in service.

Vores butikker har åbent for Click & Deliver alle hverdage fra 09.00-17.00 (Esbjerg undtaget). Husk at oprette din servicesag på forhånd. Vi har pt. lukket walk-in service

Vores kundeservice er åben for telefoniske henvendelser alle hverdage 10.00-12.00 & 13.00-15.00. 

Disse bliver returneret med posten, når de er klar. Du kan følge din reparation online, når du logger ind. Du kan logge ind her.

Du bruger vores Click & Deliver. Du skal oprette din servicesag online, hvor du vælger om du vil indsende din enhed med posten eller indlevere den fysisk i en af vores butikker.

Du opretter din servicesag her.

Du opretter din servicesag i vores system her. Her kan du vælge mellem privat og erhvervskunde, hvorefter du følger de steps du bliver ledt igennem.

Grundet COVID-19 situationen, har vi forlænget returretten frem t.o.m 31/1/21. Bemærk at dette kun gælder produkter købt i butikken. Du kan læse mere omkring vores returpolitik her.

Du kan altid finde overblikket over alle vores butikker i Norden lige her. Her finder du også åbningstider og kontaktinformationer på den enkelte butik.

Det er desværre ikke muligt at få en lånetelefon i øjeblikket.

Vi sælger ikke produkter online, kun i vores fysiske butikker. Det er dog fortsat muligt at oprette servicesager til reparation online her.

Der er ikke adgang for flere end én person i butikken ad gangen. Dette sker udelukkende med en forudoprettet servicesag samt brug af mundbind/visir. Du kan læse mere om, hvordan vi håndterer COVID-19 her på siden.

Du kan ringe til vores kundeservice inden for vores normale åbningstider, som er alle hverdage fra 10.00-12.00 og 13.00-15.00 på telefon 74 63 10 18 eller sende en mail på info@care1.dk.

Vi giver gratis forsendelse på alle reparationer – både frem og tilbage. 

Hvad sker der når du
vælger Click & Deliver?

Du opretter din servicesag online, hvor du kan vælge at indlevere dit produkt i nærmeste Care1 butik. Når din servicesag er oprettet, modtager du en e-mail med et servicenummer. Når du har dette nummer, tager du din enhed samt nummeret med ned i nærmeste Care1.

Ved ankomst i butikken, vil døren være låst. Du skal ringe på klokken og derefter kommer der en medarbejder og hjælper dig. Medarbejderen modtager din enhed i en plastkasse – Hertil skal du oplyse dit servicenummer.

Din enhed vil gennemgå en desinfektion inden vores tekniker undersøger den nærmere. Når desinfektionen er udført, kan diagnosen stilles og reparationsprocessen kan fortsætte.

Du vil, efter aflevering af din enhed, modtage en bekræftelsesmail med informationerne på din servicesag samt modtagelsen af denne på værkstedet.

Når din reparation er fuldendt, sender vi din enhed retur til dig – helt uden beregning!

Vores nuværende forventede behandlingstid er 5-7 hverdage fra du afleverer din enhed til den ankommer hos dig.

Vi beder dig venligst følge myndighedernes retningslinjer omkring brugen af mundbind/visir samt eventuelle anvisninger fra vores personale.

Generel COVID-19 information

Vi har ændret måden hvorpå servicesager håndteres, hvilket betyder, at alle indleveringer, der kommer ind med posten eller indleveres personligt i butikken vil blive desinficeret inden en reparation kan påbegyndes.

Hos Care1 er hygiejne meget vigtigt – især i denne tid! Vores teknikere er alle udstyret med håndsprit og handsker til behandling af servicesager således at smitterisikoen mindskes. Personalet bærer ligeledes mundbind eller visir, og efterlever myndighedernes retningslinjer, med afstand og håndhygiejne.

Vi vil gerne opfordre alle vores kunder til at følge regeringens retningslinjer, og vi sætter utrolig stor pris på jeres samarbejde i denne situation. Hjælp os med at passe på jer selv og hinanden! Læs mere om COVID-19 her: www.coronasmitte.dk.

Skriv til os