Care1

Click & Deliver service

Click & Deliver

Med Click & Deliver har vi gjort vores service landsdækkende, så du ikke er afhængig af at have en butik tæt på dig. Det er  nemt og enkelt – og så er forsendelsen naturligvis altid gratis.

Med Click & Deliver kan du hjemmefra oprette din online servicesag. Efterfølgende sender du din enhed til os, eller afleverer den i din nærmeste Care1 butik. Så nemt er det!

Click & Deliver

Med Click & Deliver har vi gjort vores service landsdækkende, så du ikke er afhængig af at have en butik tæt på dig. Det er  nemt og enkelt – og så er forsendelsen naturligvis altid gratis. Med Click & Deliver kan du hjemmefra oprette din online servicesag. Efterfølgende sender du din enhed til os, eller afleverer den i din nærmeste Care1 butik. Så nemt er det!

FAQ - Spørgsmål og svar

Det gør vi! Du skal ikke tænke på fragt. Vi betaler fragten begge veje.

Hvis du benytter dig af personlig aflevering samt afhentning af din servicesag, kan butikkerne tilbyde en lånetelefon. Bemærk venligst at butikkerne har et  begrænset antal lånetelefoner og at der ikke kan stilles garanti for lånetelefon i forbindelse med din servicesag.

Vi sælger ikke produkter online, kun i vores fysiske butikker. Det er dog fortsat muligt at oprette servicesager til reparation online her.

Du kan ringe til vores kundeservice inden for vores normale åbningstider, som er alle hverdage fra 10.00-12.00 og 13.00-15.00 på telefon 74 63 10 18 eller sende en mail på info@care1.dk.

Vi giver gratis forsendelse på alle reparationer – både frem og tilbage. 

Alle tilbud fremsendes af vores uddannede teknikere efter din enhed er modtaget og inspiceret samt fejlsøgt på værkstedet. Du vil derfor først kende den eksakte pris på din reparation når du modtager et pristilbud pr mail.

Når du opretter din servicesag online, modtager du en fragtseddel pr mail som du printer og påfører din pakke. Denne er betalt af os s, så alt du skal gøre er at aflevere pakken på nærmeste posthus.

Vi inspicerer alle pakker når vi modtager dem og dokumenterer deres stand såfremt der er årsag til dette. Hvis enhedens fysiske stand ikke stemmer overens med den der er oplyst i servicesagen, håndteres enheden efter interne forskrifter og ved behov rettes der henvendelse til PostNord omkring eventuel erstatning.

Du opretter din servicesag i vores system her. Her kan du vælge mellem privat og erhvervskunde, hvorefter du følger de steps du bliver ledt igennem.

Alle fragtsedler oprettes med et trackingnummer således at disse kan spores. Hvis din pakke ikke når frem til os eller til dig inden for en aftalt tidsramme, undersøger vores dygtige kundeservice hvor pakken måtte befinde sig. Skulle denne pakke ikke være sporbar hos PostNord, rejser Care1 erstatningskrav mod PostNord efter gældende forskrifter. Bemærk at dette ansvar kun påhviler Care1 såfremt pakken er afsendt FRA Care1. Bliver pakken væk på vej til os, er det kundens ansvar at efterlyse denne hos PostNord.

FAQ - Spørgsmål og svar

Vi har åbent for Click & Deliver, hvor du kan indlevere din enhed fysisk i vores butikker (Esbjerg undtaget). Du skal oprette din servicesag online på forhånd. Vi har pt. lukket walk-in service.

Vores butikker har åbent for Click & Deliver alle hverdage fra 09.00-17.00 (Esbjerg undtaget). Husk at oprette din servicesag på forhånd. Vi har pt. lukket walk-in service

Vores kundeservice er åben for telefoniske henvendelser alle hverdage 10.00-12.00 & 13.00-15.00. 

Disse bliver returneret med posten, når de er klar. Du kan følge din reparation online, når du logger ind. Du kan logge ind her.

Du bruger vores Click & Deliver. Du skal oprette din servicesag online, hvor du vælger om du vil indsende din enhed med posten eller indlevere den fysisk i en af vores butikker.

Du opretter din servicesag her.

Du opretter din servicesag i vores system her. Her kan du vælge mellem privat og erhvervskunde, hvorefter du følger de steps du bliver ledt igennem.

Grundet COVID-19 situationen, har vi forlænget returretten frem t.o.m 31/1/21. Bemærk at dette kun gælder produkter købt i butikken. Du kan læse mere omkring vores returpolitik her.

Du kan altid finde overblikket over alle vores butikker i Norden lige her. Her finder du også åbningstider og kontaktinformationer på den enkelte butik.

Det er desværre ikke muligt at få en lånetelefon i øjeblikket.

Vi sælger ikke produkter online, kun i vores fysiske butikker. Det er dog fortsat muligt at oprette servicesager til reparation online her.

Der er ikke adgang for flere end én person i butikken ad gangen. Dette sker udelukkende med en forudoprettet servicesag samt brug af mundbind/visir. Du kan læse mere om, hvordan vi håndterer COVID-19 her på siden.

Du kan ringe til vores kundeservice inden for vores normale åbningstider, som er alle hverdage fra 10.00-12.00 og 13.00-15.00 på telefon 74 63 10 18 eller sende en mail på info@care1.dk.

Vi giver gratis forsendelse på alle reparationer – både frem og tilbage. 

Vores Click & Deliver service er tilgængellig uanset hvor du bor i landet blot du har adgang til en postkasse.

Du kan læse mere om iPhone reparation m. Click & Deliver i den by nærmest dig herunder: 

Allerød
Amager
Ballerup
Bramming
Brøndby
Brønderslev
Charlottenlund
Ebeltoft
Esbjerg
Fredericia
Frederikshavn
Frederikssund
Gentofte
Glostrup
Grenå
Greve
Grindsted
Haderslev
Herlev
Herning
Hjørring
Horsens
Hørsholm
Ikast
Ishøj
København
Køge
Lemvig
Lyngby
Middelfart
Måløv
Nykøbing F
Nykøbing Mors
Nykøbing Sjælland
Næstved
Nørresundby
Odder
Odense
Randers
Ribe
Ringsted
Roskilde
Rødekro
Rønde
Silkeborg
Skive
Stenløse
Svendborg
Sønderborg
Thisted
Trøjborg
Valby
Varde
Vejen
Vejgaard
Vejl
Viborg
Vordingborg
Aabenraa
Aalborg
Aarhus

Hvad sker der når du vælger Click & Deliver?

Du opretter din servicesag online, hvor du kan vælge at indlevere dit produkt i nærmeste Care1 butik. Når din servicesag er oprettet, modtager du en e-mail med et servicenummer. Når du har dette nummer, tager du din enhed samt nummeret med ned i nærmeste Care1.

Du vil, efter aflevering af din enhed, modtage en bekræftelsesmail med informationerne på din servicesag samt modtagelsen af denne på værkstedet.

Når din reparation er fuldendt, sender vi din enhed retur til dig – helt uden beregning!

Vores nuværende forventede behandlingstid er 3-6 hverdage fra du afleverer din enhed til den ankommer hos dig.

Hvad sker der når du
vælger Click & Deliver?

Du opretter din servicesag online, hvor du kan vælge at indlevere dit produkt i nærmeste Care1 butik. Når din servicesag er oprettet, modtager du en e-mail med et servicenummer. Når du har dette nummer, tager du din enhed samt nummeret med ned i nærmeste Care1.

Du vil, efter aflevering af din enhed, modtage en bekræftelsesmail med informationerne på din servicesag samt modtagelsen af denne på værkstedet.

Når din reparation er fuldendt, sender vi din enhed retur til dig – helt uden beregning!

Vores nuværende forventede behandlingstid er 3-6 hverdage fra du afleverer din enhed til den ankommer hos dig.

Generel COVID-19 information

Vi har ændret måden hvorpå servicesager håndteres, hvilket betyder, at alle indleveringer, der kommer ind med posten eller indleveres personligt i butikken vil blive desinficeret inden en reparation kan påbegyndes.

Hos Care1 er hygiejne meget vigtigt – især i denne tid! Vores teknikere er alle udstyret med håndsprit og handsker til behandling af servicesager således at smitterisikoen mindskes. Personalet bærer ligeledes mundbind eller visir, og efterlever myndighedernes retningslinjer, med afstand og håndhygiejne.

Vi vil gerne opfordre alle vores kunder til at følge regeringens retningslinjer, og vi sætter utrolig stor pris på jeres samarbejde i denne situation. Hjælp os med at passe på jer selv og hinanden! Læs mere om COVID-19 her: www.coronasmitte.dk.

Skriv til os